Vakansiya
Kod: VC77529
Administrasiya və idarəetmə ► Ofis meneceri

Ofis Meneceri

employer logo

Azerbaijan Global It Technology MMC

Şəhər :Bakı
Əlaqədar şəxs :Şəbnəm
Karyera :şirkət 3 vakansiya elan edib

contact information
Əmək haqqı : 300 - 400 AZN

💡 Ofis Meneceri peşəsi üzrə son 3 ay ərzində ən yüksək əmək haqqı 1500 AZN təklif olunub.

İş barədə məlumat:-Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırığı düzgün yerinə yetirmək
-Telefon zənglərinin cavablandırılması, məlumatların qeydə alınması, şirkətin rəhbərliyinə və əməkdaşlara yönləndirilməsi
-Sənədlərin qəbulu, qeydiyyatı,aidiyyatı üzrə yönləndirilməsi, poçt və ya kuryerlə göndərilməsi
-E-mail yazışmalarını həyata keçirilməsi, məktubların cavablandırılması
-Ofisə gələn qonaqlara çay və ya su verilməsi
- Şirkətin sosial media hesablarının idarə edilməsi
-Ofis daxili ehtiyacların müəyyənləşdirilməsi,sifarişlərin edilməsi
-Ofisin təmizliyinə və xadimənin işinə nəzarət edilməsi
-İş qrafiki: Həftə içi 5 gün, 09:00-18:00-dək
-Əmək haqqı müsahibə əsasında müəyyən ediləcəkdir
Tələblər:Təhsil : Ortaİş təcrübəsi : 1 ildən aşağıYaş : 18 - 30Cins : Qadın-Yalnız xanım namizədlər
-Yaş həddi:18-30
-MS Office proqramlarından sərbəst istifadə qabiliyyəti (Excel, PowerPoint, Outlook)
-Dil bilikləri: Azərbaycan dili mükəmməl, Rus və İngilis dili arzuolunandır
-Yüksək məsuliyyət, təşəbbüskarlıq və operativlik
-Səlis ünsiyyət qurmaq və komanda da işləmək bacarığı

Uyğun namizədlər email ünvanına CV-lərini göndərə bilərlər
Əlavə olunub : 2024-03-12
Baxılıb : 736

⚠ Diqqət! İş axtaranların hüquqlarını qorumaq məqsədi ilə, nəzərinizə bir daha çatdırırıq ki, heç bir şəxs və ya təşkilat işə düzəltmək məqsədi ilə sizdən əvvəlcədən ödəniş tələb etməməlidir.

🌟 İrəlilə Şikayət ✉ Dosta göndər @


Bakı digər "Ofis meneceri" vakansiyaları

Ofis meneceri / İbramus Company MMC 500 - 600 AZN
Mühasibatlıq işləri, kompyuter üzərindən,1C, EXSEL proqram vasitəsi ilə, ofis daxilində sənədlərin,qaimələrəin hazırlanması, hesabatların hazırlanması, müqavilələrin tərtib olunması və.s. İş ofis daxilindədir, yerləşd...Ofis meneceri / Euro İnşaat MMC 700 - 1000 AZN
İş barədə məlumat - Ofisə daxil olan qonaqları mehribanlıqla qarşılanması və aidiyyatı üzrə şəxslərə yönləndirilməsi - Şirkətin adına gələn sənədlərin qəbul olunması və lazımi şəxslərə çatdırılması - Şirkət...Ofis meneceri / Azəruçot MMC 500 - 600 AZN
- Ofis daxili işlərin yerinə yetirilməsi; - Rəhbərliyin göstəriş və tapşırıqlarına müvafiq olaraq şirkət daxili kargüzarlıq işlərinin səmərəli təşkili, sənədlərin qeydiyyatının aparılması; - Ofisə daxil olan qonaqlar...Ofis meneceri / "Castle Architectural Company" MMC 500 AZN
İş saatı həftənin 5günü saat 09:00-18:00, 6cı gün saat 10:00-17:00...Ofis Meneceri / RS.İR Kompaniya MMC 500 - 800 AZN
Verilən tapşırıqların icrasına nəzarət - Zənglərin cavablandırılması, yeni gələn təkliflərin qeydiyyatının aparılması - Sosial şəbəkələr vasitəsilə müştərilərin cavablandırılması - Müştərilərə məhsul çeşidi ...Ofis meneceri / Kapital AS Tikinti MMC 500 - 600 AZN
Kürdəxanıda yerləşən tikinti-icarə şirkətinə ofis proqramlarını bilən xanım işçi tələb olunur. İş vaxtı: 08.30-17.30...Ofis meneceri / Uptodate in Medicine MMC 400 - 500 AZN
• Rəhbərliyin verdiyi tapşırıqların yerinə yetirilməsi; • Telefon zənglərinin qəbulu, cavablandırılması və tələblərin yaxşı şəkildə başa düşməsi; • Ofis ehtiyaclarının müəyyənləşdirilməsi və tədarükçülər...Ofis meneceri / Spectr Engineering MMC 500 AZN
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların icra edilməsi və hesabatların verilməsi - Sosial şəbəkələrdə şirkətin məhsul çeşidinin təbliği. - Zənglərin və sosial şəbəkələrdə mesajların cavablandırılması, - E-m...Office Manager / HCB MMC 700 - 900 AZN
Responsibilities : • Упорядочение административной работы офиса в целом; • работа с персоналом офиса; • своевременное взаимодействие с сотрудн...Ofis Administrator / LTA MMC 700 - 800 AZN
İş barədə məlumat - Qonaqların qarşılanması (çay, kofe və s. təqdim edilməsi) - Telefon zənglərinin cavablandırılması, xidməti məlumatların qeydə alınması, şirkətin rəhbərliyinə və əməkdaşlara ötürülməsi - Rəhbə...